Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัยรัตน์ คุณารัตน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:22Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:22Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.5 ช116สen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1328505en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21250-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectนักศึกษา -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectโรงภาพยนตร์ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อนักศึกษาระดับอุดมศึกษาในการใช้บริการโรงภาพยนตร์ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix influencing undergraduate students in using cinema services in Mueang district, Chiang Mai province / ชัยรัตน์ คุณารัตน์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0746ck_tpg.pdf275.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_abs.pdf197.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_con.pdf279.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch1.pdf219.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch2.pdf299.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch3.pdf213.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch4.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_ch5.pdf547.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_bib.pdf171.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0746ck_app.pdf336.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.