Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21243
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสังฆภัณฑ์ ของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer buying decision on buddhist ritual items in Mueang district, Chiang Mai province / ศุภนุช คุณวรวินิจ
Authors: ศุภนุช คุณวรวินิจ
Keywords: การตลาด
สังฆภัณฑ์
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ศ465ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1328453
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21243
Appears in Collections:BA: Theses



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.