Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21243
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสังฆภัณฑ์ ของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer buying decision on buddhist ritual items in Mueang district, Chiang Mai province / ศุภนุช คุณวรวินิจ
Authors: ศุภนุช คุณวรวินิจ
Authors: ศุภนุช คุณวรวินิจ
Keywords: การตลาด;สังฆภัณฑ์;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ศ465ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1328453
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21243
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946sk_tpg.pdf274.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_abs.pdf263.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_con.pdf277.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch1.pdf219.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch2.pdf276.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch3.pdf202.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch4.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch5.pdf684.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_bib.pdf167.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_app.pdf269.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.