Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศุภนุช คุณวรวินิจen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:19Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:19Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ศ465ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1328453en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21243-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสังฆภัณฑ์en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสังฆภัณฑ์ ของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer buying decision on buddhist ritual items in Mueang district, Chiang Mai province / ศุภนุช คุณวรวินิจen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946sk_tpg.pdf274.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_abs.pdf263.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_con.pdf277.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch1.pdf219.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch2.pdf276.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch3.pdf202.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch4.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_ch5.pdf684.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_bib.pdf167.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0946sk_app.pdf269.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.