Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21242
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorคุมพล ไชยพรหมen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:54:19Z-
dc.date.available2014-09-18T06:54:19Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ค466ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1328451en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21242-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectพนักงานบริษัทen_US
dc.subjectบัตรเครดิต -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพนักงานบริษัท ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ในการตัดสินใจ เป็นสมาชิกบัตรเครดิต = Marketing mix factors affecting private corporations' employees decision in selecting credit cards in mueang district, Chiang Mai province / คุมพล ไชยพรหมen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946kc_tpg.pdf269.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_abs.pdf204.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_con.pdf311.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch1.pdf230.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch2.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch3.pdf195.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch4.pdf1.98 MBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_ch5.pdf538.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_bib.pdf196.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0946kc_app.pdf296.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.