Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21170
Title: ปัจจัยด้านส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อเนื้อสุกรของผู้ค้าปลีกเนื้อสุกรในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / พีรวุฒิ เชิดสถิรกุล
Authors: พีรวุฒิ เชิดสถิรกุล
Authors: พีรวุฒิ เชิดสถิรกุล
Keywords: การตลาด;เนื้อสุกร;การขายปลีก -- เชียงใหม่
Issue Date: 2546
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 พ377ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1321664
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21170
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0546pc_tpg.pdf80 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_abs.pdf106.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_con.pdf113.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch1.pdf134.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch2.pdf89.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch3.pdf79.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch4.pdf702.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_ch5.pdf333 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_bib.pdf47.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0546pc_app.pdf197.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.