Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21055
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้สื่อโฆษณาของธุรกิจ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ปาริชาติ ศรีสมเพ็ชร์
Authors: ปาริชาติ ศรีสมเพ็ชร์
Authors: ปาริชาติ ศรีสมเพ็ชร์
Keywords: โฆษณา
Issue Date: 2545
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545
Gov't Doc #: ว/ภน 659.1 ป273ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1301867
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21055
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0545ps_tpg.pdf70.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_abs.pdf168.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_con.pdf213.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch1.pdf144.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch2.pdf162.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch3.pdf90.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch4.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_ch5.pdf866.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_bib.pdf48.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0545ps_app.pdf182.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.