Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐสิทธิ์ อนันตกรณีวัฒน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:47Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:47Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 338.4764123 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1301797en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21041-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectเบียร์ -- การตลาด -- เชียงราย. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงราย. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการบริโภคเบียร์ของชายไทย ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย / ณัฐสิทธิ์ อนันตกรณีวัฒน์en_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0545na_tpg.pdf66.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0545na_abs.pdf104.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0545na_con.pdf118.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0545na_ch1.pdf92.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0545na_ch2.pdf379.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0545na_ch3.pdf182.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0545na_ch4.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba0545na_ch5.pdf527.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0545na_bib.pdf59.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0545na_app.pdf187.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.