Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21003
Title: ปัจจัยด้านการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการซื้อผลิตภัณฑ์คอนกรีตผสมเสร็จของผู้รับเหมาก่อสร้างในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ภาณุวัฒน์ เครือจักร
Authors: ภาณุวัฒน์ เครือจักร
Authors: ภาณุวัฒน์ เครือจักร
Keywords: การตลาด;คอนกรีต -- การตลาด;การก่อสร้าง -- เชียงใหม่
Issue Date: 2545
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ภ244ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300379
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21003
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0445pk_tpg.pdf77.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_abs.pdf98.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_con.pdf184.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_ch1.pdf97.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_ch2.pdf255.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_ch3.pdf98.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_ch4.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_ch5.pdf363.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_bib.pdf53.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0445pk_app.pdf210.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.