Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorทยา กิ่งเกตุen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:52:27Z-
dc.date.available2014-09-18T06:52:27Z-
dc.date.issued2545en_US
dc.identifier.govdocว 658.8708 ท162คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1300357en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20997-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2545en_US
dc.subjectแฟรนไชส์en_US
dc.subjectการขายปลีกen_US
dc.subjectร้านค้าสะดวกซื้อen_US
dc.subjectร้านดอกไม้en_US
dc.titleความคิดเห็นของผู้ประกอบการร้านจัดดอกไม้ต่อการนำระบบแฟรนไชส์มาใช้ / ทยา กิ่งเกตุen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0445tk_tpg.pdf81.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_abs.pdf126.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_con.pdf94.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_ch1.pdf208.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_ch2.pdf622.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_ch3.pdf147.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_ch4.pdf597.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_ch5.pdf312.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_bib.pdf79.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0445tk_app.pdf386.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.