Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20692
Title: | ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้สนามกอล์ฟของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ / ไทว์ บุญเฉลย |
Authors: | ไทว์ บุญเฉลย |
Authors: | ไทว์ บุญเฉลย |
Keywords: | สนามกอล์ฟ -- การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ |
Issue Date: | 2539 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2539 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 796.352 ท97ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1187807 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20692 |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0539tb_abs.pdf | 506.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.