Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/20692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorไทว์ บุญเฉลยen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T06:50:17Z-
dc.date.available2014-09-18T06:50:17Z-
dc.date.issued2539en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 796.352 ท97ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1187807en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/20692-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2539en_US
dc.subjectสนามกอล์ฟ -- การตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้สนามกอล์ฟของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ / ไทว์ บุญเฉลยen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:BA: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0539tb_abs.pdf506.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.