Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/18328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุชีพ ภู่สว่างen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T04:06:37Z-
dc.date.available2014-09-18T04:06:37Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ส423ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1429619en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/18328-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectสินค้า -- ลำพูน. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมผู้ซื้อสินค้าในตลาดลำพูนจตุจักร อำเภอเมืองลำพูน จังหวัดลำพูน = Factors affecting buyers' behavior in Lamphun Chatuchak market in Mueang Lumphun District, Lamphun Province / สุชีพ ภู่สว่างen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:SOC: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.