Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/17965
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นาวิน นิลแสงรัตน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:51:31Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:51:31Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 530.07 น273ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1458745 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/17965 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | ฟิสิกส์ -- การศึกษาและการสอน (อุดมศึกษา) | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ด้วยการนำตนเอง | en_US |
dc.subject | นักศึกษา | en_US |
dc.title | การถ่ายโอนการเรียนรู้จากแคลคูลัสสู่การแก้โจทย์ปัญหากลศาสตร์ของนักศึกษาวิศวกรรมศาสตร์ชั้นปีที่ 1 = Transfer of learning from calculus to mechanics - problem solving of engineering freshmen / นาวิน นิลแสงรัตน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | SCIENCE: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tphys0252nn_tpg.pdf | 556.55 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys0252nn_abs.pdf | 494.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tphys0252nn_con.pdf | 507.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys0252nn_ch1.pdf | 479.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys0252nn_ch2.pdf | 637.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys0252nn_ch3.pdf | 649.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys0252nn_ch4.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys0252nn_ch5.pdf | 507.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys0252nn_bib.pdf | 875.04 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys0252nn_app.pdf | 553.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.