Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/17905
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัศวรัฐ นามะกันคำ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:50:50Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 621.3191 อ118ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1417243 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/17905 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | วงจรไฟฟ้า -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | วงจรไฟฟ้า -- การศึกษาและการสอน (อาชีวศึกษา) | en_US |
dc.subject | วงจรไฟฟ้า -- กระแสตรง | en_US |
dc.subject | กระแสไฟตรง | en_US |
dc.title | การเปรียบเทียบความเข้าใจเชิงแนวคิดเรื่องวงจรไฟฟ้ากระแสตรงของนักเรียนสายสามัญกับนักเรียนสายอาชีพ = Comparing conceptual understanding of Between High School and Vocational School Students / อัศวรัฐ นามะกันคำ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | SCIENCE: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tphys1050un_tpg.pdf | 530.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys1050un_abs.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | View/Open | |
tphys1050un_con.pdf | 485.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys1050un_ch1.pdf | 488.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys1050un_ch2.pdf | 601.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys1050un_ch3.pdf | 520.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys1050un_ch4.pdf | 748.84 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys1050un_ch5.pdf | 482.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys1050un_bib.pdf | 452.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tphys1050un_app.pdf | 627.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.