Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/16788
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสรัญญา โพทะยะen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T03:33:46Z-
dc.date.available2014-09-18T03:33:46Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 651.3743 ส1711คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1482392en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/16788-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectสำนักงานอธิบดีผู้พิพากษาภาค 5en_US
dc.subjectศาลยุติธรรม -- ไทย (ภาคเหนือ)en_US
dc.subjectพนักงานต้อนรับen_US
dc.titleคุณภาพในการให้บริการของพนักงานต้อนรับประจำศาลยุติธรรมในสังกัดสำนักงานอธิบดีผู้พิพากษาภาค 5 = Quality of service delivery of receptionist at the courts of justice under the Office of Chief Judge, Region V / สรัญญา โพทะยะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:POL: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.