Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/16593
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | แสงจันทร์ ศรีวังพล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:32:04Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:32:04Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 378.12 ส722ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1444269 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/16593 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยแม่โจ้ -- อาจารย์ | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยแม่โจ้ -- การพัฒนาบุคลากร | en_US |
dc.subject | ผู้นำทางการศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบภาวะผู้นำกับผลการพัฒนาคณาจารย์ของมหาวิทยาลัยแม่โจ้ = The Relationship between leadership pattern and results of lecturers'development at Maejo University / แสงจันทร์ ศรีวังพล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | POL: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mpa0951ss_tpg.pdf | 941.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa0951ss_abs.pdf | 501.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mpa0951ss_con.pdf | 472.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa0951ss_ch1.pdf | 539.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa0951ss_ch2.pdf | 702.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa0951ss_ch3.pdf | 509.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa0951ss_ch4.pdf | 701.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa0951ss_ch5.pdf | 525.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa0951ss_bib.pdf | 490.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
mpa0951ss_app.pdf | 517.17 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.