Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/16393
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกิรณา สุวรรณภาษิตen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T03:30:21Z-
dc.date.available2014-09-18T03:30:21Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.054678 ก374ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1366843en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/16393-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectธุรกิจขนาดกลาง -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectธุรกิจขนาดย่อม -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการยอมรับพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ของวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในเขตจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the adoption of electronic commerce in small and medium enterprises in Chiang Mai Province / กิรณา สุวรรณภาษิตen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:POL: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.