Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/16275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรุ่งทิพย์ ฉันทพัชนีen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T03:29:28Z-
dc.date.available2014-09-18T03:29:28Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 384.6 ร424คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353050en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/16275-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectสำนักงานบริการโทรศัพท์เชียงใหม่ 4en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อการให้บริการของสำนักงานบริการโทรศัพท์เชียงใหม่ 4 : การเปรียบเทียบระหว่างลูกค้า ทศท และ ทีทีแอนด์ที = Customers' satisfaction toward the service of the 4th Chiang Mai telephone office: a comparison between customers of TOT and TT&T / รุ่งทิพย์ ฉันทพัชนีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:POL: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.