Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15274
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประพันธ์ อภิวงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T03:01:47Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T03:01:47Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 391.043718 ป1711ว | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1490107 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15274 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- เครื่องแบบ | en_US |
dc.subject | นักเรียน -- เครื่องแต่งกาย | en_US |
dc.subject | ภาพลักษณ์องค์การ | en_US |
dc.subject | โรงเรียนอาชีวศึกษาเอกชน -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | วิเคราะห์เครื่องแบบนักเรียนเพื่อการสื่อสารภาพลักษณ์ของโรงเรียนอาชีวศึกษาเอกชนใน จ.เชียงใหม่ = Analyzing student uniforms as a tool for communicating image of private vocational schools in Chiang Mai / ประพันธ์ อภิวงค์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | MASSCOMM: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
coms0853pa_tpg.pdf | 530.68 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0853pa_abs.pdf | 462.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
coms0853pa_con.pdf | 461.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0853pa_ch1.pdf | 486.25 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0853pa_ch2.pdf | 2.3 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0853pa_ch3.pdf | 470.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0853pa_ch4.pdf | 941.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0853pa_ch5.pdf | 549.19 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0853pa_bib.pdf | 464.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
coms0853pa_app.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.