Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/15149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสิริลักษณ์ มีธัญญากรen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:17:53Z-
dc.date.available2014-09-18T02:17:53Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ส373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1466735en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/15149-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ทัศนคติen_US
dc.titleปัจจัยที่พยากรณ์ความตั้งใจซื้อผลิตภัณฑ์ที่ใช้บรรจุภัณฑ์ที่ใช้บรรจุภัณฑ์เพื่อสิ่งแวดล้อม = Factors predicting intention to purchase products with eco design packaging / สิริลักษณ์ มีธัญญากรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.