Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14962
Title: การเปรียบเทียบทัศนคติต่อธนาคารทางอินเตอร์เน็ตและการรับรู้ส่วนประสมทางการตลาดระหว่างผู้บริโภคที่ใช้และไม่ใช้ธนาคารทางอินเตอร์เน็ตในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = A Comparison of attitudes Toward internet banking and perceived marketing mix between internet banking users and non-users in Amphoe Muang, Chiang Mai / ศันสนีย์ จรุงวิทยกิจ
Authors: ศันสนีย์ จรุงวิทยกิจ
Authors: ศันสนีย์ จรุงวิทยกิจ
Keywords: ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่;อินเตอร์เน็ต;การตลาด
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 332.1 ศ115ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385232
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14962
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.