Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14949
Title: ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อการบริการของพนักงานบริการส่วนหน้า : ศึกษากรณี KU Home = Customers'satisfaction with services rendered by front desk staff: a case study of KU Home / เจริญพร เพ็ชรกิจ
Authors: เจริญพร เพ็ชรกิจ
Authors: เจริญพร เพ็ชรกิจ
Keywords: ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- กรุงเทพฯ;พนักงานบริการส่วนหน้า -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว 915.93 จ573ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369128
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14949
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.