Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเจริญพร เพ็ชรกิจen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T02:16:16Z-
dc.date.available2014-09-18T02:16:16Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว 915.93 จ573คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1369128en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14949-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectพนักงานบริการส่วนหน้า -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleความพึงพอใจของผู้ใช้บริการต่อการบริการของพนักงานบริการส่วนหน้า : ศึกษากรณี KU Home = Customers'satisfaction with services rendered by front desk staff: a case study of KU Home / เจริญพร เพ็ชรกิจen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:HUMAN: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.