Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13350
Title: การออกแบบภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์เพื่อสร้างการรับรู้สำหรับเครื่องดื่มแอลกอฮอล์ กรณีศึกษาเครื่องดื่มแอลกอฮอล์ จอห์นนี่ วอล์คเกอร์ = Design of television commercials for creating alcoholic drink perception: a case study of Johnnie Walker alcoholic drink / อวิรุทธ์ แก่นพลอย
Authors: อวิรุทธ์ แก่นพลอย
Authors: อวิรุทธ์ แก่นพลอย
Keywords: โฆษณาทางโทรทัศน์;ภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์;เครื่องดื่มแอลกอฮอล์
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 659.143 อ173ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1429140
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13350
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.