Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13350
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอวิรุทธ์ แก่นพลอยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:36:49Z-
dc.date.available2014-09-17T09:36:49Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 659.143 อ173กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1429140en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13350-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectโฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.subjectภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์en_US
dc.subjectเครื่องดื่มแอลกอฮอล์en_US
dc.titleการออกแบบภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์เพื่อสร้างการรับรู้สำหรับเครื่องดื่มแอลกอฮอล์ กรณีศึกษาเครื่องดื่มแอลกอฮอล์ จอห์นนี่ วอล์คเกอร์ = Design of television commercials for creating alcoholic drink perception: a case study of Johnnie Walker alcoholic drink / อวิรุทธ์ แก่นพลอยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:FINEARTS: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.