Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13196
Title: | การปรับปรุงการให้บริการลูกค้าของเชียงใหม่ไนท์ซาฟารีโดยใช้เทคนิคการกระจายหน้าที่เชิงคุณภาพ = Improvement of customer service at Chiang Mai Night Safari using quality function deployment technique / ปุณญาภา สิงห์ประทาน |
Authors: | ปุณญาภา สิงห์ประทาน |
Authors: | ปุณญาภา สิงห์ประทาน |
Keywords: | สวนสัตว์ -- ความพอใจในการใช้บริการ;ความสัมพันธ์กับลูกค้า;บริการลูกค้า |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8342 ป443ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1489330 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13196 |
Appears in Collections: | ENG: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
inma0853ps_tpg.pdf | 598.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0853ps_abs.pdf | 568.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
inma0853ps_con.pdf | 699.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0853ps_ch1.pdf | 575.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0853ps_ch2.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0853ps_ch3.pdf | 834.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0853ps_ch4.pdf | 3.51 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0853ps_ch5.pdf | 573.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0853ps_bib.pdf | 579.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
inma0853ps_app.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.