Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัยณรงค์ ทรายคำen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:32:50Z-
dc.date.available2014-09-17T09:32:50Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ช116ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1467479en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13158-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectรถยนต์ -- การซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ลำพูนen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ส่วนบุคคลของผู้บริโภคในจังหวัดลำพูน = Factors influencing on consumers decision in purchasing personal cars in Lamphun province / ชัยณรงค์ ทรายคำen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ENG: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.