Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13057
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐกานต์ ภูมิคอนสาร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:29:00Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:29:00Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.2 ณ113ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517659 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13057 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- การบริหาร | en_US |
dc.subject | การบริหารการศึกษา | en_US |
dc.subject | คุณภาพทางวิชาการ | en_US |
dc.title | การจัดการคุณภาพของโรงเรียนเพื่อรับการประเมินคุณภาพสถานศึกษาภายนอกรอบที่สาม ของสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน เขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษา เขต 37 = School quality management for the third external quality assessment of basic institutions, the secondary education service area 37 / ณัฐกานต์ ภูมิคอนสาร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath30955np_tpg.pdf | 1.69 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_abs.pdf | 779.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath30955np_con.pdf | 1.96 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch1.pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch2.pdf | 4.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch3.pdf | 3.75 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch4.pdf | 6.43 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_ch5.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_bib.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath30955np_app.pdf | 40.32 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.