Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13051
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อรัญญา พลเจียง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:28:53Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:28:53Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372 อ1711บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517230 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13051 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ผู้บริหารโรงเรียน | en_US |
dc.subject | วิจัย | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- เชียงใหม่. อำเภอฝาง | en_US |
dc.title | บทบาทของผู้บริหารในการส่งเสริมการวิจัยในชั้นเรียนของโรงเรียนในอำเภอฝาง สำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาประถมศึกษาเชียงใหม่ เขต 3 = Roles of administrators in supporting classroom research of school in Fang district, Chiang Mai primary educational services area 3 / อรัญญา พลเจียง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm30555apj_tpg.pdf | 910.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555apj_abs.pdf | 560.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm30555apj_con.pdf | 522.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555apj_ch1.pdf | 656.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555apj_ch2.pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555apj_ch3.pdf | 649.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555apj_ch4.pdf | 2.9 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555apj_ch5.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555apj_bib.pdf | 682.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm30555apj_app.pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.