Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13047
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พรเจตน์ คำแคว่น | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:28:52Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:28:52Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 300.7 พ175ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517212 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13047 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | สังคมศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | สื่อการสอน | en_US |
dc.subject | โรงเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การพัฒนาชุดการสอนโดยใช้กรณีตัวอย่าง เรื่อง เบญจศีล สำหรับครูพระในโรงเรียนประถมศึกษาบนพื้นที่สูง = Development of teaching packages through the cases Titled Five Precepts for monk teachers in highland primary schools / พรเจตน์ คำแคว่น | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel30455pk_tpg.pdf | 856.9 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30455pk_abs.pdf | 466.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel30455pk_con.pdf | 442.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30455pk_ch1.pdf | 563.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30455pk_ch2.pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30455pk_ch3.pdf | 741.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30455pk_ch4.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30455pk_ch5.pdf | 450.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30455pk_bib.pdf | 374.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel30455pk_app.pdf | 7.9 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.