Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13005
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เสมอจิต ชูหอยทอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:28:21Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:28:21Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.1523 ส569ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511915 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13005 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ -- เชียงใหม่. อำเภอสันทราย | en_US |
dc.subject | การศึกษาชุมชน | en_US |
dc.subject | การพัฒนาชุมชน | en_US |
dc.title | การบริหารจัดการวัดต้นแบบศูนย์กลางการเรียนรู้ในชุมชน : ศึกษากรณี วัดห้วยเกี๋ยง อำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = Administering the model temple serving as a learning center in the community : a case of Huay Giang temple, San Sai district, Chiang Mai province / เสมอจิต ชูหอยทอง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm21054sc_tpg.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm21054sc_abs.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm21054sc_con.pdf | 938.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm21054sc_ch1.pdf | 2.79 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm21054sc_ch2.pdf | 7.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm21054sc_ch3.pdf | 950.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm21054sc_ch4.pdf | 8.16 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm21054sc_ch5.pdf | 3.04 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm21054sc_bib.pdf | 980.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm21054sc_app.pdf | 17.65 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.