Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12964
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พัชราวรรณ กันทะใจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:27:50Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:27:50Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.152 พ112ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508147 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12964 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนเรยีนาเชลีวิทยาลัย | en_US |
dc.subject | ความคิดอย่างมีวิจารณญาณในเด็ก | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ผลการใช้ชุดกิจกรรมเสริมสร้างทักษะการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 = Results of using activity packages to enhance the critical thinking skills of Prathom Suksa 4 students / พัชราวรรณ กันทะใจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel20954pk_tpg.pdf | 436.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel20954pk_abs.pdf | 169.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel20954pk_con.pdf | 155.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel20954pk_ch1.pdf | 204.61 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel20954pk_ch2.pdf | 424.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel20954pk_ch3.pdf | 212.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel20954pk_ch4.pdf | 202.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel20954pk_ch5.pdf | 206.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel20954pk_bib.pdf | 213.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel20954pk_app.pdf | 479.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.