Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12956
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริภา ใจมุข | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:27:46Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:27:46Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 370.158 ศ373ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1507395 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12956 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนบ้านห้วยไซ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- ลำพูน | en_US |
dc.subject | การปรับตัวทางสังคม | en_US |
dc.subject | คนต่างด้าว | en_US |
dc.title | การปรับตัวด้านการเรียนและสังคมของนักเรียนต่างด้าวชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนบ้านห้วยไซ อำเภอบ้านธิ จังหวัดลำพูน = Academic and social adaptations of Prathom Suksa 4 immigrant students at Ban Huai Sai School, Ban Thi District, Lamphun Province / ศิริภา ใจมุข | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg20954sj_tpg.pdf | 470.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20954sj_abs.pdf | 160.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg20954sj_con.pdf | 160.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20954sj_ch1.pdf | 213.42 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20954sj_ch2.pdf | 398.86 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20954sj_ch3.pdf | 167.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20954sj_ch4.pdf | 407.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20954sj_ch5.pdf | 211.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20954sj_bib.pdf | 206.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg20954sj_cv.pdf | 154.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.