Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12699
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พัชรินทร์ กองวงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:25:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:25:25Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 440.0712 พ112ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464919 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12699 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | ภาษาฝรั่งเศส -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาฝรั่งเศส -- การอ่าน | en_US |
dc.subject | กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | การใช้ยุทธวิธีอภิปัญญาในการพัฒนาทักษะการอ่านภาษาฝรั่งเศสของนักเรียนโปรแกรมภาษาฝรั่งเศส ชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 = Using metacognitive strategy to develop French language reading skill of Mathayom Suksa 5 students in French program / พัชรินทร์ กองวงค์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0552pk_tpg.pdf | 529.79 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0552pk_abs.pdf | 476.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0552pk_con.pdf | 460.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0552pk_ch1.pdf | 526.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0552pk_ch2.pdf | 634.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0552pk_ch3.pdf | 560.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0552pk_ch4.pdf | 611.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0552pk_ch5.pdf | 517.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0552pk_bib.pdf | 507.04 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0552pk_app.pdf | 7.37 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.