Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12646
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริพรรณ วงค์คำปัน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:24:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:24:59Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 370.15 ศ373ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1455743 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12646 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | จิตวิทยาการศึกษา | en_US |
dc.subject | การเรียนรู้ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา | en_US |
dc.title | การใช้หนังสือเรียนเล่มเล็กที่ร่วมสร้างโดยครูและนักเรียนเพื่อส่งเสริมการเรียนรู้เรื่องการบวกและการลบของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 = Using teacher-student collaboratively constructed minitext to promote learning on addition and subtraction of prathom suksa 1 students / ศิริพรรณ วงค์คำปัน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0951sw_tpg.pdf | 990.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951sw_abs.pdf | 504.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0951sw_con.pdf | 493.69 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951sw_ch1.pdf | 496.14 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951sw_ch2.pdf | 802.37 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951sw_ch3.pdf | 496.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951sw_ch4.pdf | 495.49 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951sw_ch5.pdf | 543.61 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951sw_bib.pdf | 515.13 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951sw_app.pdf | 5.26 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.