Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12644
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เชาวลี สุทธินันท์ไชย | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:24:58Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:24:58Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 371.202 ช517ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1455741 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12644 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | โรงเรียนอนุบาลร่มเย็น -- การพัฒนาบุคลากร | en_US |
dc.subject | วิจัยเชิงปฏิบัติการทางการศึกษา | en_US |
dc.title | การใช้การวิจัยปฏิบัติการแบบมีส่วนร่วมเพื่อพัฒนาศักยภาพบุคลากรของโรงเรียนอนุบาลร่มเย็นที่มุ่งสู่การเป็นองค์กรแห่งการเรียนรู้ = Using participatory action research to empower personnel of Romyen Kindergarten aiming at becoming a learning organization / เชาวลี สุทธินันท์ไชย | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0951cs_tpg.pdf | 548.61 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951cs_abs.pdf | 477.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0951cs_con.pdf | 463.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951cs_ch1.pdf | 518.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951cs_ch2.pdf | 756.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951cs_ch3.pdf | 498.2 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951cs_ch4.pdf | 785.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951cs_ch5.pdf | 564.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951cs_bib.pdf | 522.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0951cs_app.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.