Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12590
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อมรรัตน์ ใจไหว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:24:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:24:33Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 516.00712 อ167ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1427681 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12590 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | เรขาคณิต -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- กิจกรรมการเรียนการสอน | en_US |
dc.title | การพัฒนาแผนจัดกิจกรรมการเรียนการสอนตามแนวการสอนของแวน ฮีลี เพื่อส่งเสริมการคิดทางเรขาคณิต ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาที่ 2 = Developing instructional lesson plans based on van hiele model to enhance geometric thinking of mathayom suksa 2 students / อมรรัตน์ ใจไหว | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0451aj_tpg.pdf | 674.54 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451aj_abs.pdf | 480.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0451aj_con.pdf | 460.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451aj_ch1.pdf | 487.23 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451aj_ch2.pdf | 575.58 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451aj_ch3.pdf | 488.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451aj_ch4.pdf | 505.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451aj_ch5.pdf | 476.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451aj_bib.pdf | 490.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0451aj_app.pdf | 2.87 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.