Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12560
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริพร แก้วใจมา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:24:17Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:24:17Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 510.712 ศ373ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1426844 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12560 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | โครงงานคณิตศาสตร์ | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การสร้างแผนการจัดการเรียนรู้วิชาโครงงานคณิตศาสตร์สำหรับช่วงชั้นที่ 3 โรงเรียนแม่อายวิทยาคม จังหวัดเชียงใหม่ = Construction of mathematics project lesson plans for grade level 3, Maeaiwittayakhom School, Chiang Mai Province / ศิริพร แก้วใจมา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
emath0551sk_tpg.pdf | 520.24 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0551sk_abs.pdf | 480.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
emath0551sk_con.pdf | 458.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0551sk_ch1.pdf | 483.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0551sk_ch2.pdf | 778.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0551sk_ch3.pdf | 519.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0551sk_ch4.pdf | 555.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0551sk_ch5.pdf | 488.6 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0551sk_bib.pdf | 481.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
emath0551sk_app.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.