Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12546
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิไลลักษณ์ วงศ์วัจนสุนทร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:24:11Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:24:11Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 300.712 ว397ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1426325 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12546 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | สังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | การคิดและความคิด | en_US |
dc.title | การใช้เทคนิค เค ดับเบิลยู แอล พลัส เพื่อพัฒนาความสามารถในการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนสันทรายวิทยาคม จังหวัดเชียงใหม่ = Using KWL plus technique to develop analytical thinking ability of mathayom suksa 6 students, Sansaiwittayakhom school, Chiang Mai province / วิไลลักษณ์ วงศ์วัจนสุนทร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0251ww_tpg.pdf | 683.16 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251ww_abs.pdf | 474.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0251ww_con.pdf | 458.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251ww_ch1.pdf | 496.66 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251ww_ch2.pdf | 668.1 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251ww_ch3.pdf | 490.01 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251ww_ch4.pdf | 478.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251ww_ch5.pdf | 494.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251ww_bib.pdf | 496.39 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0251ww_app.pdf | 2.9 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.