Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12521
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศรีนวล ไชยวงค์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:21:25Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:21:25Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 495.910712 ศ173ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1518867 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12521 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | การสอนแบบ 4 แมท | en_US |
dc.subject | ทักษะทางการคิด | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ผลการใช้รูปแบบการสอนแบบโฟร์แมท เพื่อพัฒนาทักษะการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 = Results of using 4 MAT teaching model to develop analytical thinking skill of grade 9 students / ศรีนวล ไชยวงค์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ci30955sc_tpg.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci30955sc_abs.pdf | 988.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
ci30955sc_con.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci30955sc_ch1.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci30955sc_ch2.pdf | 10.99 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci30955sc_ch3.pdf | 3.06 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci30955sc_ch4.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci30955sc_ch5.pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci30955sc_bib.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
ci30955sc_app.pdf | 38.39 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.