Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12460
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปนัดดา ปัญฎีกา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:20:50Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:20:50Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.83 ป1511ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1424722 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12460 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | สังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ค่านิยม | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | การรับรู้เกี่ยวกับค่านิยมพื้นฐาน 5 ประการ ของนักเรียนช่วงชั้นที่ 2 โรงเรียนดาราวิทยาลัย อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Perception in instilling five basic values of grade level 2 students at Dara Academy, Mueang Chiang Mai District / ปนัดดา ปัญฎีกา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0351pp_tpg.pdf | 967.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0351pp_abs.pdf | 477.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0351pp_con.pdf | 462.78 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0351pp_ch1.pdf | 500.99 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0351pp_ch2.pdf | 675.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0351pp_ch3.pdf | 483.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0351pp_ch4.pdf | 515.49 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0351pp_ch5.pdf | 506.96 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0351pp_bib.pdf | 481.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0351pp_app.pdf | 544.93 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.