Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอติชาติ เอกสัมพันธ์ทิพย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:20:44Z-
dc.date.available2014-09-17T09:20:44Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 อ143ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1423868en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12448-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectบัตรเครดิตen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการเลือกใช้สินเชื่อบัตรเครดิตของผู้ใช้บริการในจังหวัดเชียงใหม่: กรณี บริษัท อิออน ธนสินทรัพย์ (ไทยแลนด์) จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors influencing consumers' selection of credit cards in Chiang Mai province : the case of AEON ThanaSinsap (Thailand) public company limited / อติชาติ เอกสัมพันธ์ทิพย์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.