Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12221
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | จินดา อุ่นทอง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:19:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:19:06Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.9 จ354ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385407 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12221 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การอ่าน | en_US |
dc.subject | เด็กที่มีปัญหาในการเรียนรู้ -- อุตรดิตถ์ | en_US |
dc.title | การสร้างแบบฝึกทักษะการอ่านสำหรับเด็กที่มีปัญหาในการเรียนรู้ ชั้นประถมศึกษาปีที่ 1 ศูนย์การศึกษาพิเศษ ประจำจังหวัดอุตรดิตถ์ = Constrution of reading skill exercises for learning disabilities Prathom Suksa 1 students at special education center Uttaradit Province / จินดา อุ่นทอง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edsp0649ju_tpg.pdf | 486.63 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0649ju_abs.pdf | 454.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edsp0649ju_con.pdf | 458.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0649ju_ch1.pdf | 610.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0649ju_ch2.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0649ju_ch3.pdf | 871.4 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0649ju_ch4.pdf | 754.54 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0649ju_ch5.pdf | 716.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0649ju_bib.pdf | 534.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edsp0649ju_app.pdf | 1.13 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.