Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12202
Title: การจัดการเรียนรู้ที่ผู้เรียนมีบทบาทหลักเพื่อสร้างความเข้าใจเชิงมโนทัศน์ทางคณิตศาสตร์ของเด็กปฐมวัย = Organizing active learning to enhance conceptual understanding in mathematics of preschool children / ประกายดาว ใจคำปัน
Authors: ประกายดาว ใจคำปัน
Authors: ประกายดาว ใจคำปัน
Keywords: การเรียนรู้;เด็ก;การศึกษาขั้นอนุบาล -- เชียงใหม่;คณิตศาสตร์
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 370.1523 ป17111ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1383429
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12202
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.