Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12195
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เยาวนาถ นรินทรสรศักดิ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:56Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:56Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.33 ย517ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1383422 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12195 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | หุ่นจำลอง | en_US |
dc.subject | เด็กพิการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การสัมผัส -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การผลิตหุ่นจำลองต้นแบบ เพื่อฝึกทักษะการรับสัมผัสสำหรับเด็กพิการทางการมองเห็นระดับปฐมวัย = Production of prototype for tactile perception skills of visually impaired children in preschool level / เยาวนาถ นรินทรสรศักดิ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edtec0948ynr_tpg.pdf | 491.49 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edtec0948ynr_abs.pdf | 437.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edtec0948ynr_con.pdf | 472.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edtec0948ynr_ch1.pdf | 781.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edtec0948ynr_ch2.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edtec0948ynr_ch3.pdf | 5.08 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edtec0948ynr_ch4.pdf | 474.22 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edtec0948ynr_ch5.pdf | 507.09 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edtec0948ynr_bib.pdf | 563.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edtec0948ynr_app.pdf | 2.42 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.