Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12170
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ยุพา แสนวงค์คำ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:46Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:46Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 300.712 ย462บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1383136 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12170 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | สังคมศึกษา -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ครูสังคมศึกษา -- ลำปาง | en_US |
dc.subject | วินัย | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- ลำปาง | en_US |
dc.title | บทบาทของครูสังคมศึกษาในการส่งเสริมความมีวินัยในตนเองของนักเรียนช่วงชั้นที่ 4 โรงเรียนอัสสัมชัญลำปาง = Social studies teachers' role in promotion self-discipline of grade level 4 students at Assumption College Lampang / ยุพา แสนวงค์คำ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tsos0948ys_tpg.pdf | 229.02 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0948ys_abs.pdf | 651.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
tsos0948ys_con.pdf | 192.48 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0948ys_ch1.pdf | 136.21 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0948ys_ch2.pdf | 241.74 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0948ys_ch3.pdf | 135.75 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0948ys_ch4.pdf | 147.19 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0948ys_ch5.pdf | 148.19 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0948ys_bib.pdf | 149.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
tsos0948ys_app.pdf | 177.69 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.