Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12144
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิกร สุขใจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:35Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:35Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.2011 น317บ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1383050 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12144 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | ผู้บริหารโรงเรียน -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอขุนยวม | en_US |
dc.subject | ผู้นำ | en_US |
dc.subject | โรงเรียน -- แม่ฮ่องสอน. อำเภอขุนยวม | en_US |
dc.title | แบบภาวะผู้นำของผู้บริหารสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน อำเภอขุนยวม จังหวัดแม่ฮ่องสอน = Leadership style of basic education institution administrators, Khum Yuam District, Mae Hong Son Province / นิกร สุขใจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edadm0549ns_tpg.pdf | 210.67 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549ns_abs.pdf | 136.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edadm0549ns_con.pdf | 202.29 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549ns_ch1.pdf | 139.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549ns_ch2.pdf | 313.06 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549ns_ch3.pdf | 129.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549ns_ch4.pdf | 269.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549ns_ch5.pdf | 281.98 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549ns_bib.pdf | 146.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edadm0549ns_app.pdf | 139.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.