Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12136
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปฐมทัศน์ อวดห้าว | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:31Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:31Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 371.4 ป136พ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1382854 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12136 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- พฤติกรรม -- เชียงราย | en_US |
dc.subject | นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงราย | en_US |
dc.subject | การแสดงออกในเด็ก -- ประถม | en_US |
dc.subject | พฤติกรรม | en_US |
dc.title | พฤติกรรมที่พึงประสงค์ของนักเรียนช่วงชั้นที่ 3 จากมุมมองของนักเรียน ผู้ปกครอง และครู = Desired behaviors of grade level 3 students from perspectives of students, parents and teachers / ปฐมทัศน์ อวดห้าว | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
epg0549po_tpg.pdf | 295.05 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549po_abs.pdf | 239.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
epg0549po_con.pdf | 211.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549po_ch1.pdf | 192.28 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549po_ch2.pdf | 262.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549po_ch3.pdf | 154.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549po_ch4.pdf | 259.92 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549po_ch5.pdf | 148.38 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549po_bib.pdf | 126.15 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
epg0549po_app.pdf | 229.35 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.