Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/12113
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นงคราญ ยันต์ทองอยู่ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:18:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:18:24Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 371.1 น121ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1382757 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/12113 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | วิจัยชั้นเรียน | en_US |
dc.subject | ครู -- เชียงใหม่. อำเภอสารภี | en_US |
dc.subject | โรงเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่. อำเภอสารภี | en_US |
dc.title | ความพร้อมในการทำวิจัยในชั้นเรียนของครูในโรงเรียนประถมศึกษา อำเภอสารภี สำนักงานเขตพื้นที่การศึกษาเชียงใหม่ เขต 4 = Readiness to conduct classroom research of primary school teachers in Saraphi District, the office of Chiang Mai education area 4 / นงคราญ ยันต์ทองอยู่ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0549ny_tpg.pdf | 229.26 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0549ny_abs.pdf | 216.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0549ny_con.pdf | 189.33 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0549ny_ch1.pdf | 147.81 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0549ny_ch2.pdf | 209.46 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0549ny_ch3.pdf | 124.71 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0549ny_ch4.pdf | 154.76 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0549ny_ch5.pdf | 146.44 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0549ny_bib.pdf | 124.64 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0549ny_app.pdf | 146.8 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.