Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11977
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธัญญรัตน์ กันทะลือ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:17:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:17:24Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.7 ธ113ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1363248 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11977 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- แบบฝึกหัด | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การพัฒนาทักษะการแก้โจทย์ปัญหาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โดยใช้เทคนิคของโพลยา = Developing mathematics word problem solving skills of prathom suksa 3 students through Polya's technigue / ธัญญรัตน์ กันทะลือ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0148tk_tpg.pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0148tk_abs.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0148tk_con.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0148tk_ch1.pdf | 2.35 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0148tk_ch2.pdf | 8.29 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0148tk_ch3.pdf | 2.59 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0148tk_ch4.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0148tk_ch5.pdf | 1.99 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0148tk_bib.pdf | 2.55 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0148tk_app.pdf | 19.11 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.